Een dagje langs het Kootenay Lake

26 september 2019 - Nelson, Canada

Na het ontbijt een tocht gemaakt langs Het Kootenai Lake. Onderweg een paar keer gewandeld.

Bij Balfour een stuk langs het strand gewandeld. Daar komt de veerboot van Kootenay aan.

Er is dinsdag en woensdag gestaakt door het personeel van die boot anders waren we gisteren dit meer met de boot over gestoken.

vervolgens doorgereden naar Kaslo. Een leuk dorp. Vanuit het dorp een heerlijke wandeling in het bos en langs de rivier gemaakt.

In het dorp ligt er ook nog een oude stoomboot uit 1903, die hebben we ook bekeken.

Na een lekkere lunch van de dag weer richting Nelson gereden en nog een stadspark  bezocht.

Heerlijk weer gehad vandaag.

1. Anneke:
    26 september 2019
    Zo te horen lopen jullie ons straks eruit als we eens weer gaan wandelen.
  2. Marcha:
    Ik kan je gerust stellen, wij nemen de gemakkelijke route, behalve de skipiste dan.
    Onze afstanden zijn ook niet zo groot
  3. Anderson:
    26 september 2019
    Downtown Nelson....nice little town. Did you find the hot springs at Ainsworth?
  4. Marcha:
    No, only the resort. But we visite Kaslo. We had a very Nice walk there, River trail. We also went on the “The SS Moyie” the world’s oldest intact passenger sternwheeler, built in 1889.
    We also have been in Balfour. We saw the ferry. We didn’t take the ferry because the were on strike on tuesday and wednesday. So we drove to Nelson.
    It is a Nice city, we stay in Alpine suites. A Nice motel. Last night we walked to Bakerstreet an had a Nice diner in Mike’s place pub. Very nice place. You can try beer. Today we drive to Penticton. It depence on the weather what we are going to do on the way to Penticton. At the moment it it Raining a little bit.