Vanmiddag om 15.00 uur weer thuis.

7 oktober 2019 - Emmen, Nederland

Gistermorgen om half elf bij Fran vertrokken.

Tom en Yvonne hebben ons naar het vliegveld in Powell River gebracht. Een uur van te voren aanwezig zijn voor een vliegtuig voor 20 personen en een vlucht van 35 minuten😂, tijd zat om nog even gezellig met Tom en Yvonne te kletsen.

Op Vancouver AirPort hadden we ook voldoende tijd. We moesten pas om 17.00 boarden.

De vlucht is goed verlopen. Om 15.00 uur dus thuis.

Het was een schitterende vakantie😘

1. Anneke:
    7 oktober 2019
    Fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn! We hebben genoten van de reisverhalen en foto’s! Tot gauw🤗
  2. Ineke:
    Fijn dat jullie weer thuis zijn al ben je misschien het liefst nog in Canada. Ik heb genoten van verhalen en foto's😘
  3. Anderson:
    7 oktober 2019
    glad you made it home safely!! your travel day is behind you. we also have made it back to Duncan on a very rainy night with no whales or other creatures to see. There were many soccer girls on the ferry so we ate leftovers in the car....yummy salmon!! the dogs and Brynn were very happy to see us. Nice to see you and we'll chat soon.