Sri Lanka 2018

27 oktober 2018 - Anuradhapura, Sri Lanka

We zijn vrijdagochtend goed aangekomen, we hebben bij de beide vluchten redelijk kunnen slapen. Dus de vlucht is goed gegaan. In Colombo kennis gemaakt met de groep. 29 mensen. Zoals het nu lijkt moet dit wel lukken met deze groep. Anton de gids is een meneer op leeftijd, 74 en iemand die graag wil vertellen. Hij gaat er van uit dat, als je je ogen dicht hebt, als hij verteld, dat je dan erg geconcentreerd zit te luisteren😀. De 1e nacht is Negombo geslapen. Vandaag naar Anuradhapura gereden. Een schitterende tocht. Heel veel groen. Veel verschillende bomen, rijstvelden en doordat je door dorpen rijdt zie je hoe men hier leeft. s’middags via Chilaw en Puttalama naar de tempel van Mihintale gereden. Daar is in de 2e voor Christus het Boedisme naar Sri Lanka gebracht. We hebben veel trappen moeten lopen, maar het was de moeite waard.

1. Anneke:
    27 oktober 2018
    Fijn dat de reis verlopen is en dat Julie een beetje hebben kunnen slapen! Aan de foto’s te zien is het een beetje regenachtig en bewolkt. En dat van die gids op leeftijd komt ons niet onbekend voor. Wij hadden er in Zuid Afrika zo een. Hij had af en toe een beetje hulp nodig😀
    Veel plezier daar en namens Joop bedankt voor de leuke kaart!
  2. Ineke:
    27 oktober 2018
    Veel plezier en bezienswaardigheden gewenst😘