Op weg naar het 2e ***** Hotel

4 oktober 2019 - Powell River, Canada

Opstaan en weer inpakken, we gaan vandaag weer verder. Deze keer samen met Tom en Yvonne naar Powell River waar Yvonne haar moeder Fran woont. Daarvoor moeten we eerst ongeveer 2 uur met de auto rijden en vervolgens 1,3/4 op de boot. Van Comox naar Powell River.

Om vandaag toch nog wat beweging te krijgen nog even “downtown” gewandeld. Duncan staat bekend om de vele totempalen die ze verspreid over de stad staan. Dus er is wel iets te zien.

Het is hier een bosrijk gebied, de kleuren van de bomen zijn erg mooi.

Je kunt hier eekhoorntjes “spotten”

Het is altijd weer indrukwekkend te zien hoe rommelig het bij een aantal woningen is.

(Als je op vakantie bent kun je van allerlei dingen genieten, zelfs dat🤪)

Afscheid genomen van Brynn, Taija en Usha en om 12 uur vertrokken en om half 4 op de ferry.

Het weer was inmiddels wat slechter geworden, wat regen en flink wat wind.

Tom had verteld dat in deze periode de walvissen langs deze weg richting Hawaï zwemmen om te  overwinteren. Wij hebben het geluk gehad dat we er 2 hebben gezien. Tom en Yvonne hebben ze nog nooit hier zo dichtbij gezien. Het is niet gelukt om een foto te maken🐳🐳.

Na een warm welkom bij Fran (ze is 85 en voor ons niets veranderd) samen nog even naar een bierproeverijtje, gezellig

s’ Avonds eten van de Thai gehad en lekker bijgekletst.

1. Anneke:
    4 oktober 2019
    Wat een geluk hebben jullie gehad met die walvissen! En ik kan me er van alles bij voorstellen dat het niet gelukt is om daar een foto van te maken. Ik weet nog hoeveel moeite ons dat kostte in Zuid Afrika😅
    En jullie zijn dus aangekomen op jullie laatste pleisterplaats.
    Prachtige plaatjes weer Marcha!
    Heb nog een paar fijne dagen daar samen!
  2. Marcha:
    5 oktober 2019
    Het was zeker een verrassing.
    We gaan er nog een paar gezellige dagen van maken.
    We hebben ook zoveel geluk gehad met het weer.
    Ik zit nu buiten op het terras te genieten van het uitzicht.