Powell River

5 oktober 2019 - Powell River, Canada

Vanmorgen gewandeld langs “ het strand” van Powell River. Vanuit Fran haar huis kunnen we dmv een trap van 32 treden direct op het strand komen. Dat was een gezellige wandeling, Saidy de hond was ook mee. Ondertussen een paar mooie vogels gespot en ook nog een zeehond. De rest van de dag lekker rustig aan gedaan. Genieten van het uitzicht en herinneringen van Fran, Yvonne en mij ophalen.

1. Lammy:
    5 oktober 2019
    Dag luitjes, door de verhalen die je schrijft Marcha, merk ik wel dat jullie het naar het zin hebben. Veel mooie dingen gezien die je zo maar niet in het Nederlandse ziet. Misschien vinden jullie het best wel jammer vinden dat jullie daar niet langer kunnen verblijven. Maar mooie herinneringen is/blijft ook een kostbaar goed. Geniet en zou zeggen goede terug reis.
  2. Marcha:
    Alles op z’n tijd. Thuis kunnen we ook genieten, maar dan weer anders😊
  3. Anneke:
    5 oktober 2019
    Wat een prachtig plekje daar toch!