De laatste dag in Powell River

6 oktober 2019 - Powell River, Canada

De tijd gaat snel, alweer de laatste dag bij Fran in Powell River.

Het weer is ons erg goed gezind, we hebben nog een heerlijke wandeling in een “dicht” bos gemaakt naar Duck Lake. Anneke, daar hebben we heel veel paddestoelen gezien. De rood met witte stippen hebben we niet gezien.

Na de wandeling hebben Ruud en Tom een vuurtje op het strand gemaakt om vervolgens een hotdog boven het vuur warm te maken. Daarbij horen natuurlijk ook Marshmallows. Die werden “verrijkt” met een speculaasje en een stukje chocolade. Dat was de lunch. Wij hebben nog nooit zoveel variaties in maaltijden gehad, zowel als voor het ontbijt, lunch en diner.

Terwijl we op het stand waren hebben we weer een aantal zeehondjes gespot. Geen walvis deze keer.

Nog even genieten van de zon, de zonsondergang, het diner (verse zalm van de Weber, maïskolf, groente en Irish Coffee) en de gezelligheid van Tom Yvonne en Fran.

1. Anneke:
    6 oktober 2019
    Wat een mooie paddestoelen daar ook dus! En heerlijk dat jullie het nog zo goed treffen met het weer!
    Wat leuk zomaar een vuurtje maken op het strand om worstjes en marshmallows te roosteren. Lang geleden dat ik dat heb gedaan, was nog bij de scouting in Diever, toch al gauw 50 jaar geleden, oeps!
    Geniet nog even lekker daar en alvast een hele goede en veilige reis weer naar huis!