Van Cranbrook naar Nelson

25 september 2019 - Nelson, Canada

Vandaag eerst een wandeling gemaakt in Kimberley. We zijn bij een skipiste naar boven gelopen. Erg mooi uitzicht.

Vervolgens via Creston naar Nelson gereden.

In Creston in het Real Food Restaurant een lekkere lunch gehad. Zelf buiten in het zonnetje op het terras. Dat hebben we hier nog niet zo vaak mee gemaakt.

De route naar Nelson was mooi.

we hadden het adres van het motel keurig ingevoerd op de Tom Tom. Dus dat kan niet fout gaan zou je denken. Wel dus. We hadden blijkbaar de straat ingevoerd en niet het huisnummer. Wij waren de naam vergeten. Een politieman bij een tankstation was zo vriendelijk voor ons om het op zijn telefoon op te zoeken. We waren er al heel dicht bij.

We konden nog even lekker in de zon zitten bij onze kamer met een wijntje en een biertje. We zitten net even te ver weg van het centrum.

Morgen gaan we in een ander motel in Nelson logeren. Alpine Inn & Suites.

Zo, nu probeer ik weer te gaan slapen. Ik zit nog niet in het goede ritme.

Onze ogen vallen tegen 8 uur echt dicht, dan gaan we maar slapen. Dan kun je niet verwachten dat je tot 7 uur kunt slapen. Dus zijn we zo nu en dan midden in de nacht even een tijdje wakker. Dan ga ik maar lezen of dus bezig met mijn verhaaltjes. Zo blijven we mooi in ons ritme van thuis en hebben we als we thuis komen ook geen jetlag🤪🤪🤪.

Bij ons is het nu 3 uur, ik ga weer even proberen te slapen, het zal bij jullie 12 uur zijn, lunchtijd.

1. Anneke:
    25 september 2019
    Jammer dat jet nog niet echt goed lukt met het slaapritme. Maar dan heb je wel lekker tijd om ons weer van een verhaaltje te voorzien. Elk nadeel hep dus echt ook z’n voordeel.
    Auto ziet er ook goed uit, het is net niet helemaal ‘The Beast’ uit 2017 maar toch!😀
  2. Marcha:
    25 september 2019
    Het lukt goed met deze. Deze heeft niet zo’n hoge instap. Elk nadeel het z’n voordeel🤪. Wat het slaap ritme betreft. Het is nu half 6, we drinken even gezellig een kopje koffie en dan proberen we weer te slapen. Het is vakantie tenslotte. Je moet er iets van maken. Dus dan doen we dat ook.😂
  3. Anneke:
    25 september 2019
    Wel cafeïne vrije koffie hoop ik! Welterusten dan maar. En ik twijfel er niet aan dat jullie er iets van maken hoor!😄
  4. B.Verhoef:
    Hoi Marcha en Ruud,
    Ik hoop dat jullie nog even hebben geslapen na het schrojven van weer een mooi vakantieverhaal👌
    Zo zijn wij ook een beetje in Canada 🤗
    Het gaat in ieder geval goed met jullie en het duidelijk dat jullie genieten. Blijf dat doen!
    Hier is alles goed met jullie verenkroost. (En met ons ook😘)
    Veel plezier.
    Groetjes Bertus en Bea
  5. Lammy:
    Wederom leuke foto’s.
    Goh, wat een leuke auto! Past beter bij jullie degelijke Hollanders. Navigatie, wat komt mij dat bekend voor dat het niet altijd gaat zoals je had verwacht. Maar gelukkig werden jullie niet over zandpaden verwezen. Geniet met z’n tweeën en er komt vast een vervolg verhaal voor het slapen gaan.
    Doei.👋👋
  6. Ineke:
    25 september 2019
    Hopelijk komen jullie nog in het gewenste ritme🙏🏻
    Ik geniet volop van verhalen en foto's. Wat een pracht luchten!
    Dikke knuf en 💋
  7. Anderson:
    26 september 2019
    When did you get a dog? Maybe the person who took your photo?
  8. Marcha:
    26 september 2019