Canada 2019

22 september 2019 - Calgary, Canada

Voor je het weet zit je alweer in Calgary.

Het waren “spannende” dagen. Soms boek je in al je enthousiasme wel eens iets en denk je later “oeps”. Soms vergeet je de kleine lettertjes te lezen😝. Klopt het dat er steeds meer kleine lettertjes bijkomen? Het blijkt maar weer dat het belangrijk is dat je geconcentreerd leest. Maar dat maakt niet uit, we redden het wel. Overal leer je weer van🤪. De reis is goed verlopen. We hebben zaterdag de auto toch maar bij long parking, Schiphol gezet. Inchecken gaf ook nog even wat oponthoud. Allemaal goed gekomen. De vlucht duurde bijna 9 uur. We hadden een heerlijk plekje, we konden de benen strekken want wij hadden geen stoelen voor ons.

Sunnycars was weer als van ouds. “Mag ik uw rijbewijs ook even zien mevrouw? Wat wilt u daar mee doen? Geeft u uw rijbewijs maar even” Hij vult gegevens in. “Dat is dan $82. Waarvoor? 2e chauffeur. Dat gaan we dan niet doen. Dan hebben we nog een aanvullende verzekering voor het verlies van de autosleutels en dat dekt ook als u een lekke band krijgt. Dat is $56. Sorry, maar we hebben in Nederland betaald voor een complete verzekering!”

De autorit naar Centro motel in Calgary was al een mooie rit. De bomen hebben een mooie kleur en we hebben uitzicht op de skipiste van de Olympische Spelen van Calgary.

Het is hier prachtig weer. Zoals het lijkt hebben we te weinig korte broeken bij ons. Allebei maar 1.

Vannacht niet zo goed geslapen, het was al 3 uur Nederlandse tijd. Wij zijn dus om 19.00 al gaan slapen. We waren vroeg wakker. Zeer geschikt om alvast voorbereidingen te doen voor de zondag. Direct maar een hotel geboekt in Waterton park, tegen de Amerikaanse grens.

1. Anneke:
    22 september 2019
    Ik ben nu wel heel benieuwd wat die spannende dagen heeft veroorzaakt en waarom jullie toch zaterdag pas naar Schiphol zijn gegaan?? Dat horen we dan wel als jullie terug zijn. Nu eerst genieten van het mooie weer en de prachtige omgeving daar.
  2. Ineke:
    22 september 2019
    Weer zin om verder te lezen. Veel plezier!😘