Cranbrook

24 september 2019 - Cranbrook, Canada

Vandaag naar Cranbrook gereden. We hebben weer een hele mooie route gehad. Het weer is wat veranderd. We hebben gemerkt dat het hier erg hard kan waaien. Je ziet regelmatig verkeersborden waarop je gewaarschuwd wordt voor de harde wind. Het is wat herfstachtig geworden. Geen probleem als je in d auto zit. We hebben genoten van het landschap. Met steeds weer verschillen.

We zitten nu in Cranbrook in een motel aan de hoofdweg. Echt Canadees. Een straat met Burger King, KFC, Mac Donalds en andere plaatselijke fastfood tenten. Heel veel gigantische grote auto’s en om 20.00 uur is het al rustig in de straat. Gelukkig hebben we nog een heerlijke maaltijd in een kroeg/brouwerij gehad. Het was wel even zoeken.

De foto’s laten zien dat we vandaag weer heerlijk genoten hebben.

1. Anneke:
    24 september 2019
    Ha Ha Ha, leuk om Ruud weer naast zo’n grote auto te zien staan! Ging deze keer ook weer het alarm af?
    En wat een prachtige foto’s weer! Een beetje jammer van het weer natuurlijk maar zolang jullie nog maar zo van al het moois kunnen genieten valt het nog mee toch?
    Ook een beetje jammer is dat ontbijt(of was het de lunch) van Tim Hortons? Hadden ze daar geen Subway’s?
    Ga lekker verder genieten, wij kijken uit naar het volgende verslag!
  2. Lammy:
    24 september 2019
    Even een vraag van praktische aard;
    Ruud hoe kom je in en uit in zo’n bak van een auto?
    Een trappetje in de binnenzijde van je jas of mag je Marcha haar schouder lenen.
    Ter compensatie “hij” staat je goed😏.
    Geniet verder bij het toeren.
  3. Marcha:
    24 september 2019
    Wij hebben niet zo’n grote auto, maar deze auto heeft zeker een opstapje. De onze dus niet.
  4. Anneke:
    24 september 2019
    Nee, het alarm ging niet af, dit was niet een hele mooie auto, wel een grote dus.
    Lunch bij Tim Hortons, deze keer een soepje met een BBQ chicken crispy wrap. Ontbijt hadden we al bij Subway gehad. Toch genieten we wel weer van de “gasten” die bij deze restaurants zitten te eten. En, de bediening is snel! Wij hebben altijd veel tijd nodig om iets uit te zoeken, daar snappen zij niets van.