Op weg naar Penticton

27 september 2019 - Penticton, Canada

Weer een reisdag. We hebben ongeveer 325 km gereden. Onderweg hele verschillende landschappen gezien. Eigenlijk nooit saai. Bergen, heuvellandschap, mooie dalen, prairies, bossen, groen, geel met een beetje rood, meren. Geweldig. Onderweg blijf je je verbazen over de grote trucks, auto’s, vrachtauto’s en campers. Als je in een dorp gaat lunchen verbaas je je weer over hoe de mensen eruit zien. Veel mensen met lang haar, de mannen hebben het meestal in een paardenstaart, je ziet hier veel “sinterklaas baarden. Veel jassen een grote ruit als print, de broeken zijn aan de ruime kant. Kunnen we dit shabby noemen? Dat kan ook modern zijn toch? En ze zijn allemaal vriendelijk.

In Osoyoos geluncht en een stads/dorpswandeling gemaakt. Zelfs in de zon gezeten.

Het is wel weer te zien dat we richting Halloween gaan. Mooie kleurige decoraties met pompoenen.

Het laatste gedeelte van de rit ontzettend veel boomgaarden gezien, met heel veel verschillende soorten fruit. Overal kan je fruit en pompoenen kopen. Het ziet er kleurig uit. Natuurlijk heb je hier dus ook erg veel wijngaarden.

In Penticton verblijven we in Slumber Lodge een prima kamer en het ligt aan het Okanagan meer.  Gegeten in Bad tattoo brewing. Hoe verzin je de naam. Het is dus een kroeg/pizzeria. In het pand is ook een bierbrouwerij. Vandaar dat Ruud een bierproeverijtje heeft gehad. Een heerlijke pizza gegeten. Deze keer “laat” naar bed, half 10. Het lijkt hier dan bijna uitgestorven.

1. Anneke:
    27 september 2019
    Wat een prachtig landschap! En je hoeft je dus ook niet al te veel zorgen te maken over jullie eigen looks😜
    Lekker relaxed toch!
  2. Marcha:
    Heerlijk relaxed
  3. Ineke:
    27 september 2019
    Mooi landschap en ook prettig om Ruud (en buiten beeld hopelijk ook jij) te zien genieten van hap'jes' en drank'jes'😂