Gouden grottempel van Dambulla en een zijde winkel. In Matale een specerijentuin

31 oktober 2018 - Kandy, Sri Lanka

Vanmorgen al direct naar een zijde winkel gegaan, er werd uitgelegd hoe zijde ontstaat. Natuurlijk kon je zijden kleding kopen.

Doorgereden naar Dambulla voor de gouden grottempel, heel mooi met veel beelden in grotten en de muren waren beschilderd met fresco’s. Heel apart. Als laatste nog een bezoek aan een kruidentuin, waar we de cacao-, kruidnagel-, vanille-, en nog veel meer struiken, bomen hebben gezien. (VOC) Volgens de gids kun je dmv kruiden, specerijen jong en gezond blijven. We kregen nog een gezichts- en nekmassage bij.

Vervolgens door een ontzettend mooi groen landschap gereden, naar Kandy.

we zitten nu in een prachtig hotel. Hier blijven we 3 dagen

1. Anneke:
    31 oktober 2018
    Klinkt als een mooi avontuur allemaal! Nu wel fijn om even een paar dagen op dezelfde plaats te blijven denk ik?
    Staat je goed trouwens die ‘klederdracht’ Bijna net zo mooi als die Staphortster!😉
  2. Lammy Stellink:
    1 november 2018
    Het is vandaag donderdag 1 november en dan is er eentje jarig en daarom zingen wij uit volle borst een verjaardagslied. Gelukkig kun je mij niet horen, want het is o zo vals.
    Gefeliciteerd lieve meid! 🎉🎂🥂
    Ik geniet van jullie verhalen en foto’s. Dus zou zo zeggen ga zo door en geniet vooral.
    Groetjes jullie beide en maak er een onvergetelijke dag van.
    Lammy