Sightseeing rond Powell River.

7 juni 2017 - Powell River, Canada

vandaag met Tom en Yvonne rondgereden in de omgeving waar Francis geboren is en waar ik 42 jaar geleden ook geweest ben. Dit is een hele mooie omgeving. Na een fijne wandeling hadden we een goede lunch verdiend. gefrituurde uienringen en een  Bierproeferijtje. Verder gewoon wat genieten van het nu nog mooie weer. Als we de vooruitzichten bekijken, voorspelt het nog niet veel goeds. s'Avonds heerlijk gegeten in       Oyster laughing restaurant, een heerlijk buffet met veel verse vis en roadster beef en roasted pork. Morgen vertrekken wij alweer.

1. Lammert:
    8 juni 2017
    Zo te zien vermaken jullie je wel
    Wat een prachtig huis en mooie omgeving,zitten er nog klusjes dan kom ik even met het bootje over.
    Zo te zien gaat het met ruud beter of is dat schijn.
    En hoe is het met jouw marcha alles onder controle zoals gewoonlijk.
    Bij hans gaat het goed morgen keuken plaatsen en afwerken en dan retropop ,Ineke komt ook als ze geen last heeft van het trekken van de tanden,heb het bed al opgemaakt.
    Maandag ga ik naar karlin en Arjan op de camping heb ik ook wel even zin aan ,het word goed weer.
    Geniet er nog lekker van ,groetjes lammert
  2. B.Verhoef:
    9 juni 2017
    Hoi vakantiegangers
    We kunnen zien dat jullie volop genieten.
    Wat een mooie foto's hebben jullie al gemaakt. En die geweldige ford mag je wel meebrengen hoor!
    Het weer ziet er beter uit dan bij ons. De eerste zomerstop heeft de betonwerken met de bomen volledig omgewaaid. Maar Bertus en ik hebben samen met Henk alles weer rechtop gezet. Dus de bonen kunnen weer groeien. We hebben er foto's van maar ik ben niet zo handig met invoegen dus weet niet of ze aankomen. Anders zien jullie ze wel na de vakantie.
    En Ruud, gaat het al beter met de pijn of zit er geen verbetering in?
    Doe rustig aan en ga vooral genieten van al het moois daar.