1 oktober

2 oktober 2019 - Duncan, Canada

Vandaag was het weer prachtig weer, ook al heeft het vannacht licht gevroren. We konden toch in de korte broek een heerlijke wandeling maken met Tom, Yvonne en Taija. Lekker wat heuvelachtig met een prachtig uitzicht. In de verte kunnen we speedbootjes zien en vissersboten. Na de wandeling thuis geluncht en heerlijk in de zon gezeten, een beetje “spelen” met de foto’s. Ruud kon eindelijk een keer zijn middag dutje doen.

s’ Avonds op tijd naar Victoria gereden. Brynn en een vriendin gingen ook mee. In een pub wat gegeten, Sheperds pie. Heerlijk.

Daarna naar een “concert” van Boy and Bear gegaan. In een kleine pub met een podium. 300 bezoekers. Boy and Bear is een Australische band.

Het was een mooi optreden.

Maar we lagen wel om kwart over 12 in bed🤪😴 Een beetje laat voor ons.

1. Anneke:
    2 oktober 2019
    Ja, dat zijn jullie niet meer gewend natuurlijk zo laat naar bed te gaan! Fijn om te horen dat jullie zo genieten en dat het weer ook nog meewerkt! Morgen door naar Fran toch? Joop zegt net dat Ruud hier de volgende keer ook Irish Coffee mag maken😋
  2. Marcha:
    3 oktober 2019
    Wij gaan donderdag naar Fran.
    Wat is de juiste volgorde eerst Irish Coffee en dan de ijswijn of eerst de ijswijn en dan de Coffee.
    Ik geloof dat jullie dan beter kunnen blijven slapen!
  3. Anneke:
    3 oktober 2019
    Ja, dat wordt een lastig verhaal die volgorde. Misschien toch niet zo’n goede combi. Maar ik had gezegd dat Ruud hier Irish Coffee mocht maken de volgende keer dat jullie hier eten. Pyjama mee dus maar😅