Wells Gray park dag 2

11 juni 2017 - Clearwater, Canada

.vandaag weer in Wells Gray Park rondgereden en gewandeld. We hebben weer hele mooie viewpoints gezien en oog in oog gestaan met een beer. Nog geen 6 meter van ons vandaan. We kregen wel even de schrik in onze benen, maar de beer bleef rustig en stak de weg over. Toch een nieuwe ervaring. We hadden al een paar beren gezien, maar toen zaten we veilig in onze Ford. Verder hebben we een adembenemende waterval gezien. Ook vallen we op details, bloemetjes, eekhoorntjes, vogeltjes, mini muisjes. Wat kan een mens genieten van de kleinste dingen!!!!!!!!!!. s'Avonds genoten van een heerlijke maaltijd. Joop heeft nog niet zo lekker gegeten, een heerlijk half kippetje, perfect bereidt en de spareribs van Ruud waren ook erg lekker. Gisteren was het iets minder, de waitres was er voor de tweede dag, ze had wat opstart problemen. De arme meid, bij ons had ze maar 2 foutjes gemaakt. We hebben haar een fooi gegeven. De baas en bazin waren chagrijnig. We zijn van plan om morgen naar de Rocky Mountains te gaan. We hebben vandaag goed weer gehad. Tegen de verwachtingen in.