Tempels en Koninklijk Paleis in Bangkok

23 februari 2018 - Emmen, Nederland

Vandaag direct al flink aan de bak. Tempels en het Koninklijk Paleis bekeken. Dit is een van de meest bezochte plek in Thailand voor toeristen. Dus druk, druk, druk. Dat was erg mooi maar ook vermoeiend, na zo’n lange reis. Het is een enorme grote stad.Gelukkig was het goed helder weer, dat komt omdat het de afgelopen nacht flink geregend heeft. Dan is er minder smog. We logeren 2nachten in het Ibis hotel.

1. Anneke:
    23 februari 2018
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en dat jullie Thaise avontuur begonnen is! Wat een pracht en praal daar!
    Hoop dat dit hotel beter bevalt dan ons eerste hotel in Canada😉
  2. Anderson:
    23 februari 2018
    the architecture is very different than what you would see in the Netherlands. How elaborate and very interesting to see.
  3. Ineke:
    Mooie foto's, maar dat zijn we gewend;)
  4. Hans & Lenny:
    23 februari 2018
    Leuk! Geniet ervan samen.
  5. B.Verhoef:
    Mooie foto's.
    Leuk dat we mee mogen genieten van jullie reis. Veel plezier.