Kristal tempel, stadswandeling Chiang Mai en met het vliegtuig terug naar Bangkok

4 maart 2018 - Bangkok, Thailand

Het was weer een druk bezette dag. Vanmorgen al oprijd vertrokken naar de Kristal tempel. Ook weer een mooie tempel, deze keer met groene kristallen Boehda’s. Vervolgens een stadswandeling in Chiang Mai gemaakt, tevens een museumbezoek , waar je de rituelen van de Thai kon bestuderen. Na een Thaise lunch met rijst naar het vliegveld gegaan. Binnen 2,5 uur zaten we 8 hoog in een hotel in Bangkok. Op de 20ste verdieping kon je zwemmen maar ook een wijntje/biertje drinken. Wij hebben voor het laatste gekozen. Vervolgens nog even de stad in geweest, niet te ver weg want we willen nog wel eens verdwalen.

1. Anneke:
    4 maart 2018
    Wow wat een stad zeg en wat een contrasten, prachtig! ik neem aan dat die Boedha's goed bewaakt worden. Jullie zijn dus weer terug in Bangkok. Smaakte vast heerlijk zo'n wijntje op dat niveau. blijven jullie in Bangkok tot aan de terugreis?
  2. Marcha:
    4 maart 2018
    Nee, we reizen vandaag naar Cha-Am , dat is een badplaats anderhalf uur rijden. Daar blijven we t/m woensdag en donderdag weer vertrekken