Fietstocht Hua Hin

7 maart 2018 - Hua Hin, Thailand

Vandaag een fietstocht van 21 km gemaakt in de omgeving van Hua Hin.

Ook weer een heerlijke rit, het was wel erg warm vandaag maar we hebben het gered. Deze keer was het wel een andere rit, we hebben in het oude gedeelte van Hua Hin gefietst, maar we zijn ook door een wijk gefietst waar 95 % van de bewoners Zweeds zijn. Dus hele luxe woningen. Dit verklaart ook dat je heel veel westers uitziende mensen op scooters ziet. Natuurlijk hebben we nog een paar tempels gezien, waaronder ook iets van de Hindoes. We hebben aapjes gevoerd en een Thais kickboks school gezien. De reisleidster die ons hier wegwijs maakt kan ook erg goed kickboksen . Vanavond nog met een groot gedeelte van de groep aan het strand een BB en dan zit de vakantie er weer op. Morgenvroeg om 5 uur opstaan. 3 uur in de bus, 3 uur wachten op het vliegveld, 12 uur vliegen, rond 17.30 landen, bagage pakken, om 18.30 bij de auto, 21.00 uur thuis????????. We zien wel.

1. Anneke:
    7 maart 2018
    Wat vliegt zo’n vakantie toch snel voorbij he! Maar zo te hebben gehoord hebben jullie heel veel indrukwekkende dingen gezien en meegemaakt. Alvast een hele gezellige BBQ en een hele voorspoedige en veilige thuisreis. Het was leuk om zo een beetje met jullie mee te kijken. Tot gauw!
  2. Ineke:
    7 maart 2018
    Weer genoten van de verslagen. Goede reis terug en tot gauw🙋