Bangkok-Cha-am.

5 maart 2018 - Amphoe Cha-am, Thailand

Vandaag van Bangkok naar Cha-am gereisd. Toch even van half 7 tot 12 uur onderweg. Het valt niet mee om Bangkok uit te komen. Die stad is zo groot. 16 miljoen inwoners!!!!!!! Heeeeeel veeeeel verkeer.  Auto’s busjes, bussen, scooters.

Om 12 uur bij het hotel, the Regent Chaam Beach Resort. Er groot, maar mooie kamers en een mooi zwembad en aan het strand. De zee is warm.

1. Anneke:
    5 maart 2018
    16 miljoen inwoners, bijna net zoveel als in ons hele land!
    En wat weer een contrast die foto’s, echt heel bijzonder!!!
    De vraag in mijn vorige reactie is nu ook meteen beantwoord, jullie blijven dus niet in Bangkok tot woensdag😄
    Ondanks dat de kou hier nu ook verdwenen is klinkt warm zeewater toch wel heel aangenaam. Geniet er nog maar even lekker van.
  2. Anneke:
    5 maart 2018
    Ik heb net even de foto’s van jullie hotel bekeken. Dat ziet er stukken beter uit dan die in East Hastings Vancouver🤣
    En voornamelijk bezocht door 55+ers las ik. Lekker rustig waarschijnlijk.
  3. Marcha:
    5 maart 2018
    Het is een mooi hotel, met een hele mooie lobby. Ze zijn hier met mooie details bezig. Zal morgen een paar foto’s proberen te maken..
    East Hasting zal je eerder in Bangkok vinden, maar dat viel erg mee. Een aantalbedelaars gezien . We zijn natuurlijk niet door zo’n wijk gekomen. Wel arme wijken vanaf de snelweg gezien. Ook weinig verslaafden gezien
  4. Ineke:
    5 maart 2018
    Hoi, heb ik iets gemist? Geen hotel gezien:) of was het t flatgebouw met al die was buiten? Oef...sorry vast niet goed gekeken😂 Hoe dan ook bereveel plezier en veel bekijks gewenst😘
  5. Marcha:
    6 maart 2018
    De 2 laatste foto’s zijn in de bus gemaakt toen we onderweg waren naar Cha-am. Was nog in Bangkok. Vandaag zal ik wat fofo’s van ons hotel maken. Dan zie je het verschil. 😂 Moet even wachten met foto’s maken want het regent en onweert nu.